This profile has been claimed by the business owner or representative.
2656 Farm to Market Road 407, Bartonville, TX, 76226, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | 06:00 a.m. to 6:00 p.m. |
I wanted to have a productive day and finish up some school work at a table that was against a wall, because I didn't want to be sitting in the middle of everything like most of the 1 tops. I was interrupted by a worker asking me if I'm meeting anyone, I said no and she rudely told me to move to a one top. And had the audacity to say "thanks girl". I walked out and unfortunately will not be coming back inside to sit, since it is such a big deal that 1 person wants to sit where they would like. Mind you it was not busy inside... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback and apologize for any disappointment you encountered during your visit. We value your patronage and if you would like to talk to us further please reach out to us at https://www.circlestarbrands.com/feedback.
Well, that was a bit disappointing. But I got the sausage, egg and cheese biscuit. It tasted like the frozen Jimmy Dean biscuits. The sausage was very processed and soft. The egg look like it was pre-cooked frozen square eggs. I saw in one of the pictures that it was a regular fried egg. I assumed fried eggs came on all their biscuits, but I guess you have to request it. I also saw in one of the pictures on yelp that the sausage look like the old school sausages that you have to form by hand. That is not what I received. May... read more
Business response:
Hi Tiffany, Thank you for your feedback. We apologize for your experience. We strive to provide an excellent experience to all of our guests! I have sent you a direct message. Looking forward to hearing back from you.
It's another Loud Marty's! No service (order at the bar) I asked where the straws were and person behind bar motioned and said , "down there" meaning at end of bar. I had ordered a cold iced coffee drink that was good but was better at Dutch Brothers Coffee and was handed a straw there. The brisket tacos were ok just not exceptional.
Business response:
Hi Nancy, we apologize for any disappointment you experienced during your recent visit. We strive to provide an exceptional experience for all our guests. If you would like to talk to us further, please reach out to us at circlestarbrands.com so that we can get in touch with you directly.
Very disappointed. Very fancy atmosphere with lots of people. Been here before and hazelnut coffee flavors with the syrup didn't taste great. So, wanted a simple latte with no syrup and not strong. I asked what kind of roasted coffee options were available. She looked confused, so I explained blonde, dark, what are the options? Once the two choices of dark roast and medium blend were determined, I then asked for a latte with the medium roast coffee. She told me they only make latte as dark roast. I told her that's not what I... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback, Jeffery. We apologize for any confusion or dissatisfaction you experienced during your visit. We value your input and if you would like to talk to us further please reach out to us at circlestarbrands.com.
For the second time, food and drinks were purchased. I sat down with my computer. I noted a few other single people sitting at 4-6top tables. I was asked to move from my seat as I was taking up to much space! Mind you other large booths were available. I'm not sure if the the manager or lead on shift picks on me, as I appear to be the youngest and female. Which make a me the the easiest target? Won't be returning to spend my money.
Business response:
Hi Deb - we appreciate your feedback. We're sorry that you weren't delighted with your experience and for any discomfort you may have experienced. When you have a moment, please connect with us at www.circlestarbrands.com so that we can talk to you further.
We visited for our first time a few weeks back. We ordered brisket tacos $$$ and there was one fingernail sliver of brisket inside. Not impressed!!! I called and called to report our experience and never got a return call. Disappointing!
Business response:
Jenna - We're sorry that you weren't delighted by your experience, but we're listening and appreciate the feedback to improve. Please connect with us at www.circlestarbrands.com if you would like to talk to us further.
My 1st time drive to here excited of the looks . Drive thru isnt good idea for 1st time been there if u havnt seen menu. The staff rush me and i don't even know what they sell. She says the a car behind me when i drive it to the menu not even 5sec. I feel uncomfortable and very stressful.My coffee late is not good no coffee taste breakfast burritos greasy must ask for napkins or they wont give it and bring your own hand sanitizer to wash off. Im not coming back. Today is not my day.
Business response:
Jasmine - We're sorry that you weren't delighted by your experience, but we're listening and appreciate the feedback to improve. Please connect with us at www.circlestarbrands.com if you would like to talk to us further.
Meh.. it's a beautiful place, but the food is not extraordinary. The biscuits are not good at all, in fact 2 times I ordered them, they were raw inside and SO dense. The breakfast tacos are so bland and the coffee is.. just coffee. It's nice to come for the atmosphere, but there are a ton of local options for better tasting breakfast for a fraction of the cost.
Business response:
Danielle - We're sorry that you weren't delighted by your experience, but we're listening and appreciate the feedback to improve. Please connect with us at www.circlestarbrands.com if you would like to talk to us further.
Extremely disappointing. I paid almost $30 for 3 tiny brisket tacos, a kolache, and the smallest iced coffee I've ever seen. The ham and cheese kolache had so much flour on it that my hands and mouth looked like I ate a powdered sugar donut. The brisket breakfast tacos had no flavor and were dry, even with the bbq sauce they serve with it (no salsa???). The iced coffee was mediocre and was SO small you could get a LARGE for the same price at 151 coffee. They don't allow dogs on their patio so we ate in our car - the only bri... read more
Business response:
Rachel - We're sorry that you weren't delighted by your experience, but we're listening and appreciate the feedback to improve. Please connect with us at www.circlestarbrands.com if you would like to talk to us further.
Marty B's Coffee has a 4.4 star rating with 645 reviews.
Marty B's Coffee is open now. It will close at 6:00 p.m.